Vandaag Verduurzamen Reviews

Poeran uit Utrecht

goede service zeer te vrede

j.c.verhoeven uit Houten

De busi's van mijn auto zijn niet vervangen

M. Kalfs uit Bemmel

Ik ben uitstekend geholpen en heb nog wat extra tips en advies gekregen!

Jeannette Dekker uit

Goed geregeld!

Hollaar uit

Voor het eerst gebruik gemaakt van Service right aangezien er haast bij was. Heel snel een reactie gehad, naar goede garage verwezen, dicht bij mijn woonadres en heel tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Transparant, snel, klantgericht en efficiënt.

Frank Boeren uit

Auto is naar behoren gepoetst en netjes in overleg afgeleverd.

J Bance uit Utrecht

Voor mij was er een onduidelijkheid op de site met invullen. Een hele vriendelijke en behulpzame medewerker aan de telefoon heeft de aanvraag toen voor mij ingevoerd. Nog geen 10 minuten later werd ik al gebeld door een garage in de buurt van onze woonwijk en kon ik de volgende ochtend al terecht! geweldige service(right)!

Maurice uit 's-Gravenhage

Snelle service, Kom volgende keer zeker weer terug.

Anoniem uit 't Loo Oldebroek

Nette afhandeling aanvraag, goede afspraken en overleg

Bos uit Hoogwoud

Ik moet constateren dat niet alles even soepeltjes ging. Ik was ruim op tijd (08.15 uur) en alles was nog afgesloten. Om 08.35 was de 1ste medewerker die mij liet weten dat " de baas" zo zou komen en het hek aan de achterzijde open zou maken zodat ik mijn auto naar binnen kon rijden. Ik overhandigde de mijn autosleutels aan de baas en hij gaf aan dat hij voor de apk keuring??? Zou zorgen. Hem duidelijk gemaakt dat het om een kleine service beurt en niet om apk. Een jongeman begon aan mijn auto, maar ik zag al gauw dat hij eigenlijk niet goed wist hoe dit moest gebeuren.Met hulp van een oudere man werden diverse externe controles uitgevoerd. Auto op de brug en de jongeman probeerde met een tang de dop van de versnellingsbak te draaien. Na advies van een collega gebruikte hij de dopsleutel. Ik vroeg h en welke olie hij er in zou doen en daar kon hij geen antwoord op geven. Een nieuw oliefilter was niet aanwezig en zou door de baas worden gehaald. De baas kwam terug zonder filter, dus de jongen ging deze alsnog halen. Ik werd zelf gebeld en was 10 minuten in de kantine, toen de baas mij de autosleutels overhandigde en zei dat hij klaar was. De auto stond reeds buiten. Deze ervaring gaf mij een onbetrouwbaar gevoel. Verder merk ik op dat op de checklist controles genoemd onder "half hoog" niet zijn uitgevoerd. Ik moet ook vermelden dat ik als klant vriendelijk werd behandeld. Hopende dat de uit te voeren nauwkeuriger en efficienter worden uitgevoerd. Met vriendelijke groeten Joop Bos

Acties bij Vandaag Verduurzamen

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.

Oke